baner

Kolegium Międzydziedzinowych Indywidualnych
Studiów Humanistycznych i Społecznych

Studencka działalność naukowa



  • mishellanea - pismo studentów MISH UW (http://www.mishellanea.mish.uw.edu.pl/)

Instrukcja składania wniosków o dofinansowanie projektów naukowych w Kolegium MISH (udział w konferencjach, szkołach letnich, inne mniejsze projekty)


  1. W celu złożenia podania o dofinansowanie (realizowanego w postaci refundacji poniesionych kosztów) należy przesłać wypełniony i podpisany formularz wniosku (do pobrania). Do wniosku należy dołączyć podpisaną opinię Tutorki/Tutora.
    Obydwa dokumenty należy przesłać w formacie PDF zastępcy Dyrektora Kolegium MISH d.s. tutoringu dr hab. Piotrowi Schollenbergerowi: piotr.schollenberger@uw.edu.pl 
  2. Wnioski należy składać minimum 10 dni roboczych przed terminem wydarzenia naukowego. Wnioski złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W celu rozliczenia dofinansowania należy pamiętać o konieczności wystawienia faktury VAT (trzeba się zwrócić w tej kwestii do organizatorów). Faktura musi być wystawiona na Uniwersytet Warszawski: Uniwersytet Warszawski. ul. Krakowskie Przedmieście 26/28. 00-927 Warszawa NIP 525-001-12-66.
    UWAGA: Faktura VAT wystawiona na Uniwersytet Warszawski stanowi jedyną podstawę do poprawnego rozliczenia wniosku i refundacji poniesionych kosztów!
  4. W przypadku wyjazdu krajowego, jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, należy:
    • stworzyć opis faktury na podstawie następującego wzoru:
      „Faktura za opłacenie … [np. udziału w konferencji naukowej „nazwa konferencji” + data wydarzenia podanego we wniosku]”. Proszę o zwrot środków na konto: … [numer konta studentki/studenta]*”.
      * UWAGA: Ostatnie zdanie wpisują jedynie osoby, które samodzielnie opłaciły wydarzenie. Numer konta, na który dokonany ma być zwrot pieniędzy musi być taki sam, jak numer konta, z którego dokonana została opłata.
    • przesłać taki opis do konsultacji dr hab. Piotra Schollenbergera
    • gdy opis zostanie zaakceptowany, należy umieścić go na odwrocie wydruku dokumentu i złożyć podpis
    • komplet dokumentów zawierający opisane i podpisane faktury, bilety za przejazd oraz potwierdzenia dokonania przelewu (w przypadku refundacji) należy dostarczyć do sekretariatu Kolegium MISH do dr Agnieszki Maciejewskiej (ul. Dobra 55, p. 1.044) w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych* od daty zakończenia wydarzenia naukowego.

      NIEDOTRZYMANIE TEGO TERMINU WIĄŻE SIĘ Z ANULOWANIEM PRZYZNANEGO DOFINANSOWANIA.

      * W szczególnych przypadkach, gdy z obiektywnych przyczyn dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, osoby studiujące proszone są o niezwłoczne skontaktowanie się z dr Agnieszką Maciejewską w celu ustalenia indywidualnego terminu dostarczenia dokumentów.
  5. W przypadku wyjazdów zagranicznych (transport lotniczy, wypłata diet wyjazdowych) po przyznaniu dofinansowania należy bezzwłocznie przed wyjazdem:
    • wypełnić wniosek wyjazdowy
    • wypełnić zlecenie zakupu biletu
    • obydwa formularze należy zanieść bezzwłocznie do sekretariatu Kolegium – wymagają one odręcznego podpisu Dyrektora Kolegium oraz Pełnomocniczki Kwestora (Pani Marzeny Jesiotr) – gdy na wniosku zostaną zebrane wszystkie podpisy, należy zanieść go osobiście do Pełnomocnika Kwestora Pani Marzeny Jesiotr
    • do biura Why Not Travel należy przesłać zlecenie zakupu biletu
    • na fakturze za zakup biletu nabywcą jest Uniwersytet Warszawski
      Wszystkie regulacje dotyczące zakupu biletów oraz podróży służbowych dostępne są na stronie BWZ UW:
      http://bwz.uw.edu.pl/podroze-zagraniczne/
      http://bwz.uw.edu.pl/whynottravel/
  6. W przypadku pobrania diet wyjazdowych osoba studiująca rozlicza się z przyznanych środków w Kwesturze UW na podstawie Rachunku kosztów podróży. Rozliczenia wyjazdów zagranicznych możliwe są wyłącznie drogą elektroniczną. Dokumenty należy przesyłać do Kwestury UW – Sekcja Obrotu Zagranicznego (rozliczenia@adm.uw.edu.pl) niezwłocznie po powrocie.
    Informacje potrzebne do rozliczenia wyjazdu (po jego odbyciu):
    • godzina wyjazdu z kraju (godzina startu samolotu),
    • godzina powrotu do kraju (godzina lądowania samolotu),
    • liczba obiadów i kolacji zapewnionych przez zapraszających, uwzględnionych w opłacie konferencyjnej, liczba śniadań w hotelu,
    • skany potrzebnych dokumentów (faktura za hotel, bilety kolejowe, faktury potwierdzające wszelkie inne koszty związane z wyjazdem).
  7. Po zakończeniu realizacji projektu naukowego należy przesłać na adres: piotr.schollenberger@uw.edu.pl oraz a.maciejewska@mish.uw.edu.pl dokument poświadczający udział w wydarzeniu naukowym albo realizację projektu.  W zależności od zrealizowanych zadań ma mieć on postać: sprawozdania z realizacji projektu naukowego/certyfikatu udziału w konferencji naukowej/programu konferencji naukowej zawierającego imię, nazwisko i tytuł wystąpienia osoby otrzymującej dofinansowanie Kolegium MISH.
  8. W przypadku rezygnacji z przyznanego dofinansowania należy przesłać wiadomość na adres: piotr.schollenberger@uw.edu.pl, a.maciejewska@mish.uw.edu.pl