Studencka działalność naukowa
- Zarządzenie nr 1/2017 Dyrektora Kolegium MISH z dnia 10 lipca 2017 w sprawie utworzenia systemu grantów naukowych dla studentów Kolegium MISH
- Zarządzenie nr 4/2019 Dyrektora Kolegium MISH z dnia 15 stycznia 2019 w sprawie rozpisania konkursu na granty naukowe dla studentów Kolegium MISH
- Zarządzenie nr 5/2019 Dyrektora Kolegium MISH z 19 marca 2019 r. w sprawie funkcjonowania funduszu na działalność naukową studentów Kolegium MISH
- Zarządzenie nr 6/2019 Dyrektora Kolegium MISH z 14 marca 2019 r. w sprawie zmiany zarządzenia o rozpisaniu konkursu na granty naukowe dla studentów Kolegium MISH
- mishellanea - pismo studentów MISH UW (http://www.mishellanea.mish.uw.edu.pl/)
Instrukcja składania wniosków o dofinansowanie projektów naukowych w Kolegium MISH (udział w konferencjach, szkołach letnich, inne mniejsze projekty)
- W celu złożenia podania o dofinansowanie (realizowanego w postaci refundacji poniesionych kosztów) należy przesłać wypełniony i podpisany formularz wniosku (do pobrania). Do wniosku należy dołączyć podpisaną opinię Tutorki/Tutora.
Obydwa dokumenty należy przesłać w formacie PDF zastępcy Dyrektora Kolegium MISH d.s. tutoringu dr hab. Piotrowi Schollenbergerowi: piotr.schollenberger@uw.edu.pl - Wnioski należy składać wyłącznie przed terminem wydarzenia naukowego.
UWAGA: WNIOSKI ZŁOŻONE PO TERMINIE WYDARZENIA NAUKOWEGO BĘDĄ ODRZUCANE. - W celu rozliczenia dofinansowania należy pamiętać o konieczności wystawienia faktury VAT (trzeba się zwrócić w tej kwestii do organizatorów). Faktura musi być wystawiona na Uniwersytet Warszawski: Uniwersytet Warszawski. ul. Krakowskie Przedmieście 26/28. 00-927 Warszawa NIP 525-001-12-66 (przy fakturach zagranicznych NIP z przedrostkiem PL 525-001-12-66).
UWAGA: Faktura VAT wystawiona na Uniwersytet Warszawski stanowi jedyną podstawę do poprawnego rozliczenia wniosku i refundacji poniesionych kosztów! - Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, należy przesłać opis faktury (wraz z wnioskiem, jeśli wnioskodawca_czyni posiada już fakturę VAT lub w osobnym liście bezzwłocznie po jej otrzymaniu).
- Opis faktury oznacza zredagowanie adnotacji o treści:
„Faktura za opłacenie … [np. udziału w konferencji naukowej „nazwa konferencji” + data wydarzenia podanego we wniosku]”. Proszę o zwrot środków na konto: … [numer konta studentki/studenta]*”.
*UWAGA: Ostatnie zdanie wpisują jedynie osoby, które samodzielnie opłaciły wydarzenie. - W przypadku wyjazdów zagranicznych (transport lotniczy, wypłata diet wyjazdowych) po przyznaniu dofinansowania należy bezzwłocznie:
- wypełnić wniosek wyjazdowy: http://bwz.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/358/2019/08/wniosek_wyjazdowy_2012-12.docx
- wypełnić zlecenie zakupu biletu: http://bwz.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/358/2023/12/Zlecenie-zakupu-biletu.docx
- obydwa formularze należy zanieść do sekretariatu Kolegium – wymagają one odręcznego podpisu Dyrektora Kolegium oraz Pełnomocniczki Kwestora (Pani Marzeny Jesiotr) - gdy na wniosku zostaną zebrane wszystkie podpisy, można go przesłać/oddać w biurze podróży Why Not Travel. Do WNT należy wysyłać tylko zlecenie zakupu biletu, a podpisany wniosek wyjazdowy do Pełnomocnika Kwestora.
- na fakturze za zakup biletu nabywcą jest Uniwersytet Warszawski
Wszystkie regulacje dotyczące zakupu biletów oraz podróży służbowych dostępne są na stronie BWZ UW:
http://bwz.uw.edu.pl/podroze-zagraniczne/
http://bwz.uw.edu.pl/whynottravel/
- W przypadku pobrania diet wyjazdowych osoba studiująca rozlicza się z przyznanych środków w Kwesturze UW na podstawie Rachunku kosztów podróży. Rozliczenia wyjazdów zagranicznych możliwe są wyłącznie drogą elektroniczną. Dokumenty należy przesyłać do Kwestury UW – Sekcja Obrotu Zagranicznego (rozliczenia@adm.uw.edu.pl) niezwłocznie po powrocie.
Informacje potrzebne do rozliczenia wyjazdu (po jego odbyciu):- godzina wyjazdu z kraju (godzina startu samolotu),
- godzina powrotu do kraju (godzina lądowania samolotu),
- liczba obiadów i kolacji zapewnionych przez zapraszających, uwzględnionych w opłacie konferencyjnej, liczba śniadań w hotelu,
- skany potrzebnych dokumentów (faktura za hotel, bilety kolejowe, faktury potwierdzające wszelkie inne koszty związane z wyjazdem).
- W związku z wprowadzeniem na Uniwersytecie Warszawskim elektronicznego obiegu faktur konieczne jest przesłanie adnotacji do zweryfikowania na adres zastępcy Dyrektora Kolegium MISH d.s. tutoringu: piotr.schollenberger@uw.edu.pl
Należy pamiętać o dokładnym opisie, zgodnym z wnioskiem oraz o podaniu poprawnego numeru konta, na które zostaną zwrócone środki. - Fakturę w oryginale (o ile powstał) w postaci wydruku wraz z wydrukowanym dowodem przelewu (w przypadku refundacji kosztów) należy dostarczyć do sekretariatu Kolegium MISH do Pani dr Agnieszki Maciejewskiej (ul. Dobra 55, p. 1.044) w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od daty jej otrzymania.
- Po zakończeniu realizacji projektu naukowego należy przesłać na adres: piotr.schollenberger@uw.edu.pl dokument poświadczający udział w wydarzeniu naukowym albo realizację projektu.
W zależności od zrealizowanych zadań ma mieć on postać: sprawozdania z realizacji projektu naukowego/certyfikatu udziału w konferencji naukowej/programu konferencji naukowej zawierającego imię, nazwisko i tytuł wystąpienia osoby otrzymującej dofinansowanie Kolegium MISH.