baner

Kolegium Międzydziedzinowych Indywidualnych
Studiów Humanistycznych i Społecznych

Studencka działalność naukowa



  • mishellanea - pismo studentów MISH UW (http://www.mishellanea.mish.uw.edu.pl/)

Instrukcja składania wniosków o dofinansowanie projektów naukowych w Kolegium MISH (udział w konferencjach, szkołach letnich, inne mniejsze projekty)


  1. W celu złożenia podania o dofinansowanie (realizowanego w postaci refundacji poniesionych kosztów) należy przesłać wypełniony i podpisany formularz wniosku (do pobrania). Do wniosku należy dołączyć podpisaną opinię Tutorki/Tutora.
    Obydwa dokumenty należy przesłać w formacie PDF zastępcy Dyrektora Kolegium MISH d.s. tutoringu dr hab. Piotrowi Schollenbergerowi: piotr.schollenberger@uw.edu.pl 
  2. Wnioski należy składać wyłącznie przed terminem wydarzenia naukowego.

    UWAGA: WNIOSKI ZŁOŻONE PO TERMINIE WYDARZENIA NAUKOWEGO BĘDĄ ODRZUCANE.

  3. W celu rozliczenia dofinansowania należy pamiętać o konieczności wystawienia faktury VAT (trzeba się zwrócić w tej kwestii do organizatorów). Faktura musi być wystawiona na Uniwersytet Warszawski: Uniwersytet Warszawski. ul. Krakowskie Przedmieście 26/28. 00-927 Warszawa NIP 525-001-12-66 (przy fakturach zagranicznych NIP z przedrostkiem PL 525-001-12-66).

    UWAGA: Faktura VAT wystawiona na Uniwersytet Warszawski stanowi jedyną podstawę do poprawnego rozliczenia wniosku i refundacji poniesionych kosztów!

  4. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, należy przesłać opis faktury (wraz z wnioskiem, jeśli wnioskodawca_czyni posiada już fakturę VAT lub w osobnym liście bezzwłocznie po jej otrzymaniu).
  5. Opis faktury oznacza zredagowanie adnotacji o treści:

    „Faktura za opłacenie … [np. udziału w konferencji naukowej „nazwa konferencji” + data wydarzenia podanego we wniosku]”. Proszę o zwrot środków na konto: … [numer konta studentki/studenta]*”.

    *UWAGA: Ostatnie zdanie wpisują jedynie osoby, które samodzielnie opłaciły wydarzenie.

  6. W przypadku wyjazdów zagranicznych (transport lotniczy, wypłata diet wyjazdowych) po przyznaniu dofinansowania należy bezzwłocznie:
  7. W przypadku pobrania diet wyjazdowych osoba studiująca rozlicza się z przyznanych środków w Kwesturze UW na podstawie Rachunku kosztów podróży. Rozliczenia wyjazdów zagranicznych możliwe są wyłącznie drogą elektroniczną. Dokumenty należy przesyłać do Kwestury UW – Sekcja Obrotu Zagranicznego (rozliczenia@adm.uw.edu.pl) niezwłocznie po powrocie.
    Informacje potrzebne do rozliczenia wyjazdu (po jego odbyciu):
    • godzina wyjazdu z kraju (godzina startu samolotu),
    • godzina powrotu do kraju (godzina lądowania samolotu),
    • liczba obiadów i kolacji zapewnionych przez zapraszających, uwzględnionych w opłacie konferencyjnej, liczba śniadań w hotelu,
    • skany potrzebnych dokumentów (faktura za hotel, bilety kolejowe, faktury potwierdzające wszelkie inne koszty związane z wyjazdem).

  8. W związku z wprowadzeniem na Uniwersytecie Warszawskim elektronicznego obiegu faktur konieczne jest przesłanie adnotacji do zweryfikowania na adres zastępcy Dyrektora Kolegium MISH d.s. tutoringu: piotr.schollenberger@uw.edu.pl 
    Należy pamiętać o dokładnym opisie, zgodnym z wnioskiem oraz o podaniu poprawnego numeru konta, na które zostaną zwrócone środki.
  9. Fakturę w oryginale (o ile powstał) w postaci wydruku wraz z wydrukowanym dowodem przelewu (w przypadku refundacji kosztów) należy dostarczyć do sekretariatu Kolegium MISH do Pani dr Agnieszki Maciejewskiej (ul. Dobra 55, p. 1.044) w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od daty jej otrzymania.
  10. Po zakończeniu realizacji projektu naukowego należy przesłać na adres: piotr.schollenberger@uw.edu.pl dokument poświadczający udział w wydarzeniu naukowym albo realizację projektu.
    W zależności od zrealizowanych zadań ma mieć on postać: sprawozdania z realizacji projektu naukowego/certyfikatu udziału w konferencji naukowej/programu konferencji naukowej zawierającego imię, nazwisko i tytuł wystąpienia osoby otrzymującej dofinansowanie Kolegium MISH.